manontravel.reismee.nl

De reis gaat beginnen!

Hoi,

Om mijn blog te starten hierbij een heel kort verslag want mijn vertrek is maandag 31/10 al vroeg en hoe lekker is het om nog even te genieten van mijn eigen bed!!

De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van de verhuur van de woning en het daarbij horende opslaan van alle persoonlijke spullen. Wel een hele mooie gelegenheid om het huis van top tot teen te schonen in spullen en met poetsdoeken. Door me bezig te houden met alle factoren om het vertrek te realiseren heb ik pas 2 weken geleden de definitieve keuze gemaakt wat te gaan doen en dit veroorzaakte uiteindelijk enige stress. Minimaal de eerste maand van mijn reis zal in Goa, India gaan plaatsvinden. Ik heb me opgegeven voor een yoga training bij het strand en deze zal op 1 november van start gaan. Dit betekende dat ik per direct een ticket moest gaan boeken maar het allerbelangrijkste was de aanvraag van een visum in verband met de doorlooptijd. Dat heb ik geweten!! Tot aan vrijdag 13.30 was ik nog niet zeker of mijn visum bij de visa services binnen was en of mijn vlucht morgenochtend dus wel door zou kunnen gaan.

Vanaf nu zal ik jullie vanuit verschillende plekken in de wereld op de hoogte houden van mijn ervaringen. Daarnaast ben ik geinteresseerd in jouw ervaringen in je leven. Ik hoop dus van je te horen via een reactie op de blog of via manon.koekkoek@gmail.com.

Tot ziens!

Reacties

Reacties

Bas

Heel veel plezier Manon! Lekker ontspannen en opladen!

Geniet!

Bas

Willie en Leo

Lieve Manon wij wensen jou heel veel plezier de komende tijd. Als je terug bent kom ik een keer bij je op yogales. Leuk om jou te volgen. Liefs van ons en dikke knuffel. ??

Frouwke en Gerard

Geniet van je wereldreis!
We zullen je blijven volgen.

Groetjes

Willie en Leo

Die knuffel meende ik echt ??

Caroline

Het was fijn om jou dinsdag nog ff live te kunnen zien spreken. Ook fijn om via deze blog contact te kunnen houden. Stoere chick Jos en ik wensen jou een hé?e mooie reis toe. Dikke knuffel uit Sassem...

Leon

Veel plezier en succes Manon !

Ina

Heej Manon!
Wat een verrassing! En wat een heerlijk vooruitzicht! Onze afspraak om elkaar te zien stellen we eventjes uit :-)
Heb het goed en ik volg jouw avonturen en overdenkingen graag.
Liefs
Ina

Daphne

Heeeeele goede reis! Fijn dat ik je zo kan volgen! X

Judith

Het avontuur gaat beginnen! Ik wens je een prachtige reis toe met veel nieuwe ervaringen en inzichten.
Groetjes uit Castricum

max de kapper

Ohw lieve Manon. Tis gelukt.had niet anders verwacht hoor. Nu zit je in het vliegtuig als het goed is...bijna.... We wensen je heel veel innerlijke wijsheid komende tijd.hahaha. Vooral heel veel plezier. Kijken uit naar je verslagen.....kus

Esther

Goedemorgen sweety, nog even en dan kan je beginnen met door te ademen ???? Suc6 met alle moves en houdingen de komende vier weken. Je komt er vast als een gekruld, lenig en in balans zijnd vlindertje uit. Love es

Jeroen

WOW Manon, spannend en stoer hoor!!!
Heel veel plezier en geniet er van! en sterkte de komende maand ;)
X

Rob

Stiekem wel een beetje jaloers :-)
Geniet ervan en ben benieuwd naar je verhalen!

Bianca

Hé stoere vrouw! Goede reis en ga er enorm van genieten, ik kijk nu al uit naar je foto's en berichten!

X

Cier

Heel veel plezier. Geniet ervan.

Chris

Euh... als je terugkomt, doe je dan een yogalesje met je oude collega's? ;-)

Heel veel plezier!!!

Caroline

Kwam rond half 11 langs Schiphol.... vreemd wetende dat jij daar ook was. Waarschijnlijk al zittende in het vliegtuig xx

Marjanne

Oh wauw!! Het avontuur is dan nu echt begonnen, heel spannend en vooral spectaculair. Ik ga je zeker volgen en kijk uit naar je verhalen. Op het moment is hier nog alles rustig, maar als daar verandering in is gekomen laat ik het je zeker weten!

Groetjes Marjanne

Sven

Wat leuk zo'n blog! Heel veel plezier en ik kijk er naar uit om alle avonturen te lezen.

(ohja, ik heb liever geen yogales met Chris;-) )

Leon

Geniet van je reis en kom maar op met je avonturen!

Mia en Martin

Hallo die Manon,
Als wij dit schrijven ben je nig in de lucht.
Wij willen jou een hele mooie tijd wensen.

Als wij in de Stress raken hebben wij in iedergeval een adres om Joga lessen te volgen.
Heel veel mooie avonturen gewenst.
M en M

beijerkathalijne@gmail.com

Super leuk dat we je zo kunnen volgen!!
Geniet!

Frederieke

Wat een avontuur, mooi! Geniet van alles wat je mee mag maken!

Anne

Manonni! Nog n beetje gezonde spanning gehad en nu kan t grote genieten beginnen, je hebt t verdiend! Morgen sta je al zonnegroeten te doen en wordt Ohmmmmm je mantra. Ik reis wel n beetje met je mee hoor....????
Xx

Anne

Die ??? Hadden n knipoogje moeten zijn...

Cynthia Smit

Hoi Manon. Wat leuk dat we jou kunnen volgen op dit mooie avontuur. Ben heel benieuwd naar jou ervaringen. Veel plezier ????

Ariadne

Wat een avontuur! Heerlijk Manon heel veel plezier en lekker genieten! Ik kijk uit naar je verhalen.

Arjanne

Wat gaaf Manon!! Heel veel plezier, geniet en pas goed op jezelf!

Armando

Hoi Manon, heel veel plezier! Geniet ervan.

Henri Mollenhorst

Wat leuk dat je deze reis gaat ondernemen, heel veel plezier en geniet ervan!!!

Tonny

Hoi lieve Manon .mis je nu al geniet van deze mooie wereld reis Blijf je volgen spannend hoor Dikke kus Tonny

Marianne

Hi Manon, als het goed is ben je nu in Goa. Mooie plek om te starten. Ik wens je heel veel mooie ervaringen toe en ga zeker je avonturen volgen. Fijn dat het met de e-boeken gelukt is ????. Geniet van alles wat op je pad komt. Lieve groet, Marianne

Willemien

Hoi Manon als het goed is zit je nu lekker op zaal met z,n 6-Sen!
Ik ben benieuwd naar je verhalen! Geniet en fijne tijd xx

Eva Hartman

Hoi Manon,

Wat klinkt dat heerlijk, Yoga op het strand! Das pas genieten en ik ga je blog zeker volgen.

Groetjes
Eva

Jan van Goch

Geniet van je reis van de bestemmingen. Volgens mij kan je in Goa ook goed surfen.

Gijs van Heijst

Manon, Super gaaf dat je vertrekt. Ik was kerst 2014 in GOA. Super mooi en relaxed. Geniet er van.

Thea (van ecop ;-))

Kijk er naar uit om met je mee te reizen!

Hartelijke groet,
T

thea garsen

hoi manon , je eerste yogales al gehad ? wat zul je lenig terug komen. we wensen je heel veel plezier op deze avontuurlijke reis en denk aan jezelf en kom weer goed terug. we blijven je volgen.!!!!!!! groetjes

hannie weekhout-koekkoek

hallo Manon, hoe gaat het? Lekker mooi weer daar en elke dag lekker sporten !!! Ben helemaal jaloers op je. Lekker genieten. Was echt wel spannend voor je weg was he? Maar alles komt goed. Dat zie je maar weer. Nog heel veel succes met je cursus en we blijven op de hoogte. Doe voorzichtig en let goed op je zelf. Veel liefs Hemmij en Hannie
.

max kapper

Hey Manon. Hoe gaat het met je. We horen maar niks .....hoop alles goed..... We maken ons vooralsnog geen zorgen.......

Caroline

Blij dat Max de 1ste is..... Ben ook eruggg benieuwd hoe het gaat. Kusssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!